PIRMOKAI - ŠAUNŪS IR AKTYVŪS MOKINIAI

Sveikinome savo Mamytes.

2014 m. gegužės mėn. apsilankėme Kaišiadorių policijos komisariate ir spaustuvėje "Printėja"

2014 m. birželio mėn. lankėmės Šiauliuose. Dalyvavome saldžioje pamokoje "Rūtos" saldainių fabrike, susipažinome su katinėliais iš viso pasaulio Katinų muziejuje, aplankėme Kryžių kalną.

ANTRA KLASĖ. 2014-2015 MOKSLO METAI

2014 m. spalio 2 d. lankėmės Druskininkuose. Pasivaikščiojome su gide po Druskininkų miestą, buvome "pakrikštyti" sūriausiu vandeniu, grožėjomės grojančiu ir šokančiu fontanu, rudenėjančia gamta. Tada nuvykome į Aušros ir Tauro Česnulevičių sodybą, kurioje vyko sūri pamoka. Po jos apsilankėme M. K. Čiurlionio muziejuje.

Ir vėl saulėtas rytas pakvietė visus į ekskursiją. Šį sykį vykome į Vilnių. Lankėme Žaislų muziejuje, Valdovų rūmuose grožėjomės senoviniais gobelenais, apžvelgėme Vilnių nuo Gedimino pilies aukštumų.

Spalio 14-17 dienomis mokykloje vyko Sveikatingumo savaitė. Jos metu vyko ir Derliaus paroda. Pasigrožėkite mūsų eksponatais. Ačiū Igno, Martyno, Ernesto, Kamilės, Ugnės, Monikos, Viktorijos, Pauliaus, Vakario, Kotrynos tėveliams už įdomius eksponatus.

Dailės ir technologijų pamoka pagal  Andy Goldsworthy idėjas.

Spalio 20 d. vyko akcija "Sušildyk kryžių".

Spalio 23 d. mokykloje vyko pradinių klasių mokinių skaitovų konkursas. Džiaugiamės, kad 1-2 klasių grupėje mūsų mergaitės užėmė prizines vietas. Sveikiname Viktoriją, Moniką ir Ugnę.Tiesa, pirmokai nedalyvavo konkurse. Dėkojame muzikos mokytojai Daivai Vitienei, kuri parengė mūsų skaitoves. Konkurso metu mūsų klasės mokiniai parodė gražią programėlę, kurią taip pat parengė su savo muzikos mokytoja Daiva.

Visi žino, jog miške galime išgirsti kukuojant gegutę, ūbaujant pelėdą, kiauksint lapę, tačiau muzikos mokytoja Daiva Vitienė kartu su antros klasės mokiniais parodė, jog miško gyventojai moka ir muzikuoti. Renginys „Muzikuojantys miško gyventojai“, skirtas 15 –ąjai Tarptautinei suaugusiųjų švietimo savaitei vyko Žaslių mokyklos aktų salėje. Renginyje dalyvavo II klasės mokinių tėveliai, seneliai, mūsų mokyklos mokiniai. Antrokai dainavo daineles, sekė pasakaites, šoko, kvietė šokti ir savo tėvelius. Mokiniai labai džiaugėsi, jog galėjo pradžiuginti savo tėvelius gražiai parengta programa, todėl visi labai dėkojame muzikos mokytojai Daivai Vitienei už puikų renginio scenarijų ir visą programą.

Pasigrožėkite Kalėdinės eglutės renginio vaizdais.

Nuo kovo mėn. 10 d. pradėjome dalyvauti Kaišiadorių Visuomenės sveikatos biuro organizuojamame Sveikuolių konkurse. Jame dalyvauja 24 mūsų rajono mokyklų klasės. Konkursas tęsis iki gegužės 22 d. Kiekvieną savaitę pradžiuginsime nuotraukomis, kuriose matysite mūsų sveikuolišką veiklą.

Gimtadienius švenčiame sveikai - kas kad su saldumynais, bet būtinai ir su sultimis.

2015 m. kovo 20 d. buvo ypatinga, visi laukėme dalinio saulės užtemimo. Na, o kad nebūtų nuobodu laukti, vyko technologijų pamoka pagal Andy Goldsworthy idėjas.